Úspěšná Valentýnská kampaň ALO diamonds: Když září nejen diamanty, ale i emoce - Radiohouse

Úspěšná Valentýnská kampaň ALO diamonds: Když září nejen diamanty, ale i emoce

Láska, luxus a nezapomenutelné okamžiky – právě na těchto pilířích postavila společnost ALO diamonds svou valentýnskou kampaň. Na kampani spolupracovala s mediálním zastupitelstvím Radiohouse, prostřednictvím Hitrádií a Rádia Blaník. Cílem bylo podpořit povědomí o značce a zvýšit návštěvnost prodejen v Brně a Ostravě. Na základě zadání vznikl projekt, který nejenže podpořil povědomí o značce, ale přinesl i skutečné příběhy plné emocí. Kampaň propojující on-air soutěže, digitální obsah a regionální spotové kampaně zasáhla statisíce posluchačů a vytvořila nezapomenutelné momenty.

Strategická spolupráce s rádiem

ALO diamonds společně s mediálním zastupitelstvím Radiohouse vsadilo na synergii mezi tradičním rádiovým vysíláním a digitální komunikací. Prepromo kampaně na Hitrádiích a Rádiu Blaník probíhalo od 27. ledna do 7. února, během nichž byly odvysílány anonce a moderátorské vstupy. Na sociálních sítích byly publikovány příspěvky a články na webech obou rádií, čímž byla vytvořena silná základna pro hlavní fázi kampaně.

Hlavním tahákem byly on-air soutěže probíhající od 3. do 14. února, ve kterých posluchači mohli vyhrát luxusní prsteny ALO diamonds. Na Hitrádiu bylo rozdáno celkem 10 prstenů, zatímco posluchači Rádia Blaník měli šanci získat 5 prstenů prostřednictvím soutěže v éteru a soutěže na Facebooku.

Mechanika soutěže na Hitrádiích – diamantová harmonie

V ranní show Snídaně šampionů soutěžily zamilované páry, kterým moderátoři Kateřina Pechová a Jirka Pelnář pokládali otázky týkající se jejich vztahu. Pokud oba odpověděli správně, získali diamantový prsten. Soutěžní otázky se zaměřovaly na klíčové momenty jejich vztahu, například kdy mají výročí, kdy se poprvé setkali, jaké je nejoblíbenější jídlo jejich partnera/partnerky, kdo častěji říká „miluji tě“, kdo koho sbalil nebo kdo více utrácí. Soutěž přinesla nejen zábavné momenty, ale také dojemné chvíle plné emocí.

Mechanika soutěže na Rádiu Blaník – láska je všude kolem nás…

Posluchači zapojení do online Klubu posluchačů Rádia Blaník měli možnost vyhrát luxusní diamantový prsten od ALO Diamonds. Během prvních dvou týdnů kampaně rádio ve svém vysílání motivovalo posluchače k zasílání zamilovaných příběhů.

Vybranému posluchači se následně zavolalo a sestříhala se s ním krátká verze jeho příběhu. Cílem bylo přinést do vysílání emoce a zdůraznit poselství, že „láska je všude kolem nás…“ V týdnu od 10. 2. do 14. 2. 2025 rádio postupně vyhlásilo čtyři nejhezčí příběhy lásky, jejichž autoři získali prsten s diamantem od ALO Diamonds. Součástí vysílání byly také informace o ALO Diamonds, včetně pozvánek k návštěvě jejich poboček v Brně a Ostravě.

V rámci završení kampaně proběhla exkluzivní outdoor aktivace na pobočkách ALO diamonds v Ostravě a Brně. Náhodně vybraný pár zde obdržel luxusní prsten, což přineslo neopakovatelné emoce a spontánní radost. Tento jedinečný moment byl zachycen Hitrádiem Orion a Hitrádiem City Brno v reels videích pro sociální sítě, která zaznamenala mimořádně vysoký dosah a pozitivní odezvu napříč všemi platformami.

Výsledky a zpětná vazba

Kampaň zaznamenala vynikající dosah, s více než 782 000 unikátními posluchači na Hitrádiu a 1 279 500 na Rádiu Blaník. On-line propagace přinesla stovky tisíc zobrazení a interakcí na sociálních sítích. Klient ALO diamonds vyjádřil maximální spokojenost s průběhem kampaně a v budoucnu bude rádio do své komunikační strategie i nadále zařazovat.

Andrea Beranová, Retail Manager ALO diamonds shrnuje spolupráci: „Tato kampaň nám umožnila oslovit širokou cílovou skupinu a přinesla skvělé výsledky. Byli jsme mile překvapeni zájmem soutěžících i celkovým ohlasem na naši značku. Spolupráce s rádiem byla skvělá a velmi efektivní.“

Tereza Kupcová, Brand Manager ALO diamonds, také ocenila úspěšnost kampaně: „Díky této kampani jsme nejen posílili povědomí o naší značce, ale také jsme navázali nové kontakty se zákazníky, kteří se aktivně zapojili do soutěží. Oceňujeme profesionální přístup všech partnerů a těšíme se na další spolupráci.“

S klientem ALO diamonds spolupracuje dlouhodobě Karel Friml, ředitel divize provozně-operační (COO), který na únorové kampani úzce kooperoval s kolegyní Lucií Mišalkovou. Ta převzala odpovědnost za marketingovou i obchodní část projektu: „Poprvé jsem si v rámci velkého projektu vyzkoušela roli obchodníka i manažera speciálních operací. Celý projekt běžel hladce, klient komunikoval skvěle a rádia fungovala perfektně. Kampaň měla velký úspěch a klient je nadmíru spokojen. Určitě jsem se u toho naučila něco nového a velké díky patří všem, kteří s námi na projektu spolupracovali, “ dodává Lucie Mišalková, ze speciálních operací Radiohouse.

Na základě pozitivních výsledků kampaně se ALO diamonds rozhodlo pro další spolupráci s Radiohouse a komunikace na jejich zastupovaných rádiích. Na podzim plánuje novou kampaň v souvislosti s oslavami svého 30. výročí na trhu.

Tato kampaň je důkazem toho, že propojení tradičních a digitálních médií dokáže efektivně oslovit cílovou skupinu a přinést měřitelné obchodní výsledky, ale také vytváří nezapomenutelné příběh, které rezonují s publikem.