O nás


Speciální operace jsou nadstandardní formou rozhlasové komunikace. Zahrnují všechny formy reklamní a PR prezentace klienta mimo klasický reklamní spot nebo v některých případech i v reklamním bloku na specifických pozicích. Jedná se o reklamu a PR umístěné na exkluzivních pozicích v programu rádia. Posluchači tak vnímají klienta jako partnera oblíbeného programového prvku rádia a mohou si tak vytvořit silnější asociaci s jeho produktem či službou.

Vybrané reference

Rock Radio soutěžilo s klientem Stavmat Stavebniny

Rock Radio, jedno z nejpopulárnějších rádií pro milovníky rockové hudby, nedávno završilo vzrušující dopolední soutěž, kterou vede charismatický moderátor Kamil Dráb. Šlo o tematické spojení s klientem Stavmat Stavebniny a trefnou výhrou výhrou v podobě aku vrtačky. Moderátor soutěže, Kamil Dráb, se k události vyjádřil s nadšením: "Soutěž se Stavebniny Stavmat patřila k tomu nejatraktivnějšímu, co jsme na Rock Radiu rozdávali. Mezi různými lístky na koncerty, cédéčky a dalšími tradičními dárky, to byla pro posluchače příjemná změna a zároveň i velmi žádaná. Do cílovky posluchačů Rock Radia patří spousta řemeslníků a kutilů, kteří takový prezent s nadšením ocení, včetně ostatních v tomto smyslu pasivních posluchačů. I ti, kteří sice nejsou součástí jmenovaných skupin, naleznou v atraktivních věcech tohoto typu skvělou možnost udělat blízkým radost praktickým dárkem."

Spolupráce s Stavmat Stavebniny byla pro Rock Radio dalším úspěšným krokem ve vytváření atraktivních akcí pro své posluchače. Tato soutěž potvrdila, že inovativní přístup a praktické ceny skvěle rezonují s posluchači, a to překračuje hranice žánru rockové hudby. Rock Radio se těší na další spolupráci s obchodními partnery a věří, že tato soutěž byla jen začátkem nové série atraktivních akcí pro posluchače.


Rádio Blaník a Auto Vero si společně vyrazily na sever

Radio Blaník a Auto Vero s.r.o. úspěšně zrealizovaly unikátní cestovatelskou spolupráci s moderátorem Petrem Slívou

Moderátor Petr Slíva se společně se svojí rodinou vydal v impozantním obytňáku Hobby Optima T75 DeLuxe na dobrodružnou cestu po krásách Skandinávie. Jako známý srdcař si nenechal své zážitky pouze pro sebe, ale rozhodl se je sdílet s celou blanickou rodinou. Pravidelně se hlásil do vysílání Radio Blaník s aktuálními dojmy a poznatky a posluchači tak mohli jeho dobrodružnou cestu prožívat skoro v přímém přenosu.

Celá komunikace probíhala po dobu patnácti dní a zahrnovala popis cesty s odkazy na veškeré benefity užitého obytného vozu. V úvodu komunikace informoval Petr Slíva ve čtyřech rozhovorech posluchače o svém plánu vydat se na výlet na sever do Skandinávie. Během samotné cesty se pravidelně přihlašoval do vysílání Radio Blaník s aktuálními dojmy a poznatky. Pro ty, kteří si jeho přímé vstupy nestihli poslechnout v živém vysílání, byly následně vždy v ten samý den zajištěny reprízy. Tato jedinečná forma komunikace obsahovala zajímavé a zábavné části, které byly pak zpracovány a následně odvysílány ve zkrácených reprízách.

Celá kampaň byla vždy několikrát denně podpořena pravidelnými anoncemi, moderátorskými avízy, přímými vstupy a zkrácenými shrnutími. Díky tomu se podařilo udržet napětí a zvýšit zájem ze strany posluchačů. Jako nedílnou součástí celého projektu byly v komunikaci zahrnuty také pravidelné posty na sociálních sítích Rádia Blaník.

Auto Vero s.r.o. byl hrdým partnerem této kampaně. Společné dobrodružství posílilo propojení s posluchači a zvýšilo povědomí o značce Auto Vero s.r.o.

Na závěr bylo vytvořeno souhrnné video z celé cesty.


Fajn Rádio a McDonald's: Ranní Dobroty do Éteru

Fajn Rádio a McDonald's spojily síly ve 2měsíční kampani, která měla ambiciózní cíl: stát se volbou č. 1 při rozhodování zákazníků a podpořit prodej produktů McCafe. Komnukace proběhla v září a říjnu, zahrnovala 8 týdnů "Sponzoring show" a 4x komunikaci na Instagramu Fajn rádia ve formě REELS.

Komunikace exkluzivně propojila klienta McDonald's s vysíláním Fajn rádia pomocí produktu "Sponzor show". Po celou dobu komunikace byl McDonald's partnerem ranního vysílání.

Na Instagramu Fajn rádia bylo natočeno 4x REELS, ve kterých účinkovali ranní moderátři - Aneta, Petr a Daniel. V každém REELS byla prezentována snídaně a káva od McCafe, kterou jeden z moderátorů přinesl do studia. Videosekvence byly pečlivě vytvořeny tak, aby zapadly do konceptu Fajn rádia a komunikace klienta ve fajn ránu.

Tato úspěšná spolupráce mezi Fajn Rádiem a McDonald's nejenže oslovila posluchače, ale také vytvořila příjemnou atmosféru a zvýšila povědomí o produktech McCafe. Kampaně "Středa s Mekáčem" na Instagramu si získala pozornost fanoušků, kteří mohli nahlédnout pod pokličku ranní show a těšit se na chvíle plné dobré nálady.


Hitrádio a Lord: Svatební Snídaně šampionů

Hitrádio společně s klientem Lord završilo úspěšnou a nestandardní kampaň s názvem "Svatební Snídaně šampionů". Cílem této kampaně bylo přivést potenciální zákazníky do prodejen se spotřebiči Lord a zároveň rozšířit povědomí o značce nejen mezi posluchači Hitrádia. Kampaně, trvající 8 týdnů v září a říjnu, byla plná soutěží, anoncí, moderátorských vstupů a postů sociálních médií.

Soutěžní Průběh: Čtyřtýdenní soutěž běžela v hlavním vysílacím čase s podporou v moderátorských vstupech a anoncích. Do soutěže se zapojilo 140 zasnoubených párů, kteří se registrovali se svým svatebním příběhem na webu Hitrádia. Rádio vybralo dva finálové páry, kteří si zahráli o denní výhru v hodnotě 5.000 Kč a šanci na získání voucheru v hodnotě 100.000 Kč na spotřebiče Lord.

Výsledek: Vítězný pár, Eva a Honza, získal voucher v hodnotě 100.000 Kč na nákup domácích spotřebičů Lord.

Díky spojení Hitrádia a Lord jsme se stali součástí nezapomenutelného momentu v životech Evy a Honzy."


Produkty

Servisní rubriky

počasí, časomíra, doprava

Informační servis, který přináší nejžádanější informace. Klientský spot v délce 10sec je umístěn u servisu v nejposlouchanější části vysílání – na vrcholu hodiny (u počasí, časomíry, nebo dopravy).

Soutěž

Emotivní a posluchačsky atraktivní forma komunikace klienta. Princip a mechanika soutěží je volena dle komunikačních cílů klienta a formátu rádia. Soutěž je podpořena anoncemi/promospoty. V rámci soutěžního kola moderátor představí produkty či služby klienta (zhruba 2 věty). Prezentaci klienta je možné umístit i v rámci soutěžních otázek a v možnostech odpovědí, záleží na typu a formátu zvoleného rádia.

Pořad klienta

Pořad klienta je exkluzivně umístěný v programu rádia mimo reklamní bloky. Délka 30 nebo 60sec. Je možné volit mezi délkou pořadu, buď 30sec, 60sec, nebo 90sec. Široké možnosti zpracování - možnost využít k různým komunikačním cílům (podpora znalosti, podpora image, diferenciace produktů či služeb, rozhovory apod.).

Moderátorské vstupy

Sdělení klienta podávané přirozenou formou a stylem, který posluchači očekávají a je jim blízký. Prezentace klientského sdělení přímo z úst moderátorů. Unikátní a autentické sdílení informací o klientovi, posluchači vnímají sdělení moderátorů pozitivně.

Reportérské vstupy

Reportérské vstupy do vysílání rádia z místa akce klienta. V rámci 60 - 90sec (dle možností rádia) reportérského vstupu je představen klient a popis akce na místě. Každý vstup bývá zakončen výzvou k návštěvě akce.

Street-call promotion

Výjezd radiohlídky na frekventované místo (ozvučené auto se spotem klienta, hostesky). Možnost samplingu letáků a soutěží pro posluchače a příchozí na stanoviště. Z místa jsou realizovány reportérské vstupy do vysílání s představením klienta a jeho služeb, akce a pozvánka k návštěvě. Street-Call Promotion je možné podpořit anoncemi a promospoty.

Dayparty

Intenzivní komunikace klienta v rámci 1 časového pásma tzv. daypartu. 10sec klientský spot je umístěn několikrát denně v průběhu 1 vybrané části dne (ranní show, odpolední/dopolední vysílání, pravidelné pořady apod.). Ideální pro cílení na přednákupní chování posluchačů.

Sportovní servis

Spojení klienta s masově sledovanými sportovními událostmi (např. Olympijské hry, Mistrovství světa apod.), tzv. sportovní speciál. Jedná se o 10sec klientské spoty u sportovního servisu z konané akce.

Akce rádií

Klient se stává partnerem radiového promotion, které má dlouhodobě největší programovou podporu ve vysílání a je velmi intenzivně vnímáno posluchači. Součástí může být i off-air prezentace klientů na akcích rádií (koncerty, festivaly, rádiové akce apod.)

Média

Náš tým

Michal Kulkus

Vedoucí oddělení speciálních operací

michal.kulkus@radiohouse.cz
Petra Poláchová

PR a social manažerka

petra.polachova@radiohouse.cz
Karolina Herciková

Specialista senior

karolina.hercikova@radiohouse.cz
Karolína Radová

Specialista senior

karolina.radova@radiohouse.cz
Lucie Mišalková

Speciální operace

lucie.misalkova@radiohouse.cz

Kontakt