Posluchači Hitrádií vykoupili charitativní ozdoby za 6 dnů. Domu pro Julii už tak poslali dohromady bezmála 2 miliony korun
Síť Hitrádií, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, dlouhodobě v rámci svých CSR aktivit podporuje stavbu nového dětského hospicu v Brně. Díky masivní on-air i on-line kampani se za necelý týden vyprodaly všechny charitativní ozdoby ve tvaru srdce a posluchači Hitrádia tak na Dům pro Julii vybrali dohromady už bezmála dva miliony korun. Aktivitu Hitrádií podpořili také čeští umělci jako Richard Krajčo, Xindl X, kapely Mirai, Jelen, Poetika nebo Kateřina Marie Tichá.
V rekordním čase se letos podařilo Hitrádiím v rámci každoroční předvánoční kampaně vyprodat charitativní vánoční ozdoby „srdce pro Julii“. Výtěžek z nákupu vánočních ozdob, který poputuje na podporu stavby dětského hospicu Dům pro Julii, činí stovky tisíc korun, v součtu za všechny roky pomoci už je to bezmála dva miliony.
„Letos jsme vyprodali všechny ozdoby za 6 dnů, což je opravdu rekord. Naši posluchači jsou úžasní a mají dobré srdce, proto i letos poptávka po ozdobách předčila naše očekávání a my musíme pro příští rok jejich množství opět navýšit,“ říká Michal Merenda, programový ředitel sítě Hitrádií.
„To jsou úžasné zprávy. Ještě nezačal advent a srdíčka už nejsou! Určitě bych chtěla všem poděkovat, protože díky této pomoci můžeme rozšířit tým sester, které jsou pro nás naprosto nezastupitelné, abychom mohli rodinám nabídnout více péče. Chtěla bych poděkovat všem posluchačům, všem týmům Hitrádií i všem interpretům, kteří nás podpořili. Velké díky celé společnosti Media Bohemia,“ prohlásila v živém vysílání Hitrádia Radka Vernerová, ředitelka organizace Dům pro Julii.
Akci podpořili také přední čeští umělci, například Marek Ztracený, Richard Krajčo, Xindl X, Kateřina Marie Tichá nebo kapely Jelen, Mirai nebo Poetika.
„Iniciativa Hitrádií zvedla obrovskou vlnu solidarity a rád bych touto cestou poděkoval všem, kteří se do akce zapojili. Speciální poděkování patří majitelům Media Bohemia, kteří kdysi s myšlenkou pomoci dětskému hospicu Dům pro Julii přišli a každoročně projekt osobně podporují. Mám radost i z toho, jak se do akce zapojila všechna regionální Hitrádia a naši moderátoři. Velké poděkování ale patří také klientům Radiohousu, kdy např. společnost Importo.cz nakoupila srdce v hodnotě deseti tisíců,“ říká Michal Merenda a dodává: „Největší poděkování patří ale právě posluchačům, protože díky jejich štědrosti se pro některé rodiny jejich nejtěžší chvíle stane alespoň trochu snesitelnější. Opravdu moc děkujeme.“
Aktivita Hitrádií se stala inspirací jak pro veřejnost, tak i pro řadu dalších partnerů, z nichž mnozí plánují, že Domu pro Julii sami pomohou v rámci svých aktivit a svého podnikání.
Dům pro Julii
Podle odhadů České společnosti paliativní medicíny aktuálně potřebuje speciální péči asi sedm a půl tisíce dětí. Dům pro Julii je nezisková organizace poskytující zdravotní a sociální služby dětem s vážným onemocněním a jejich rodinám. Organizace se také podílí na výstavbě dětského hospice Dům pro Julii. Místa, kde zkušení zdravotníci, pečovatelé, psychologové, duchovní, sociální pracovníci a další, poskytnou tu nejlepší možnou péči v těžkém období. Dům pro Julii nabídne odlehčovací péči pro dlouhodobě i krátkodobě pečující, i možnost společného prožití terminálního stadia onemocnění.