RH 300 Cross: Úspěšný projekt na podporu regionálních podnikatelů přinesl skvělé výsledky - Radiohouse

RH 300 Cross: Úspěšný projekt na podporu regionálních podnikatelů přinesl skvělé výsledky

Mediální zastupitelství Radiohouse na konci loňské roku úspěšně dokončilo projekt RH 300 Cross, jehož cílem bylo podpořit malé a střední podnikatele prostřednictvím unikátní kombinace rozhlasové reklamy a televizní kampaně ve spolupráci s TV NOVA. Projekt se setkal s velkým zájmem klientů a zaznamenal v krátké době mimořádné výsledky.

O projekt měly během dvou měsíců zájem vyšší stovky klientů, z nichž naprostá většina rozhlasovou reklamu ani HbbTV pro podporu svého byznysu nevyužívala. „Realizovali jsme 30 seminářů a více než 700 individuálních setkání. Ze schůzek nejen vyplynulo finální individuální nastavení marketingové podpory RH 300 Cross, ale také spousta námětů a nápadů a možností spolupráce, pro podporu malých a středních podniků, které se vyplatí dále rozvíjet. Navíc nám setkání ukázala, neuvěřitelnou invenci, činorodost a pestrost podnikatelského života napříč ČR,“ pochvaluje si Štěpán Ryska, jednatel Radiohouse.

I přes limitovanou kapacitu projekt RH 300 Cross ukazuje, že synergické propojení rozhlasové reklamy s digitální a televizní kampaní TV NOVA dává smysl podnikatelům napříč obory, jak cenovou dostupností, tak rozsahem marketingových efektů. Radiohouse dlouhodobě podporuje malé a střední podnikání v regionech, podpora probíhala i během covidu a během ekonomické krize. RH 300 Cross je však prvním projektem Radiohouse, který spojil produkty rádiové reklamy s televizí.

Radiohouse, jehož strategickou částí portfolia jsou i regionální rádia, plánuje v podobných aktivitách a podpoře regionálního podnikání pokračovat i v budoucnu.