Síť Hitrádií věnuje Mezinárodnímu Dni Žen kampaň proti domácímu násilí
Hitrádia, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, připravila v rámci Mezinárodního Dne Žen kampaň proti domácímu násilí na ženách. Tématu se věnovalo v průběhu dne ve vysílání i na sociálních sítích všech 10 regionálních stanic. Cílem kampaně je nabídnout ženám v této tíživé situaci návod, kde mohou hledat pomoc. Hitrádia tak podporují aktivity Bílého kruhu bezpečí.
Hitrádia, ze sítě skupiny Media Bohemia se spojila s Bílým kruhem bezpečí a připravila u příležitosti Mezinárodního dne žen speciální kampaň, která má poukazovat na problematiku domácího násilí na ženách. Tématu se stanice věnovaly ve vysílání on-air, ale také na sociálních sítích, kde se objevovalo hlavní přání „Letos přejeme ženám, aby se nemusely bát.“
„Statistiky ukazují, že každá třetí žena na světě zažila nějakou formu domácího násilí. Ženy ve věku do 45 let jsou navíc domácím násilím ohroženy na životě více než nemocemi, nehodami nebo válkou. Tento problém navíc není pouze o fyzickém ubližování, jak si mnozí představují, ale také o psychickém týrání. Situace a statiky jsou alarmující, proto máme pro ženy k dnešnímu Mezinárodnímu Dni Žen jedno speciální přání: aby se všechny ženy cítily bezpečně, nejen venku, ale především doma, kde by měly být nejvíce chráněny,“ říká Michal Merenda, programový ředitel sítě Hitrádií a dodává: „Hitrádia v rámci kampaně proto odkazují na neziskovou organizaci Bílý kruh bezpečí, který obětem domácího násilí v ČR pomáhá.“
Hitrádio vyzývá všechny ženy, které se ocitnou v nebezpečné situaci, aby se nebály požádat o pomoc. Bezplatná linka Bílého kruhu bezpečí je k dispozici na čísle 116 006.
Během dne se na kanálech Hitrádií objeví různá témata spojená s Mezinárodním Dnem Žen, která odrážejí regionální aspekty a boje, s nimiž se ženy potýkají každý den. „Připojte se k nám a šiřte povědomí o této důležité věci. Vaše podpora může změnit životy,“ doplňuje Michal Merenda.